söndag 27 december 2009

Uttråkad...

Vet inte vad jag ska göra... Skanar som sagt stan, med allt vad det innebär... Men jag har ju en hel del att "rensa runt i" men har ingen ork/lust med det just nu... Vet inte vad det är men något tar emot enormt när det gäller vissa saker... Kanske kan det hänga ihop med att jag inte riktigt är överrens med detta??? Kan nog vara så...

Men någon dag så kanske... Ser fram emot vårt "stadsbesök" som vi snart kommer ha iaf!! Skrotan satt och pratade om sina gamla kompisar ikväll igen och när man inte riktigt är tillfres med tillvaron så känns det mycket... Men jag tror (och hoppas) att hon på det stora hela är nöjd med tillvaron iaf... Men som jag skrev tidigare är det ju ett tecken på att hon har vänner som betytt mycket för henne!!!

Efter helgerna här ska vi åka och besöka "little M" som också flyttade norrut från hennes gamla "jobb"! De bor ju inte så längt härifrån nu och det ska bli jätteskoj!!!

Näe, får väl ta och läsa igenom lite om spelet skrotan fick i julklapp... Här ska spelas wii framöver.... ;)

Kram

Inga kommentarer: