onsdag 2 december 2009

Shopping!

Åhh, det är så underbart att shoppa!!! Hittade det mesta jag "behövde". SÅ nu kan jag iaf gå på bröllop och se ok ut!! *asg* Presenten är fixad också så nu behöver jag inte bry mig om outfiten tills lördag! *känns bra* Så nu har jag hunnit rensa ur ALLA skåp som var kvar! Och guess what?! Jag harslängt ännu mer... Så nu ska det som ska vara kvar ner i lådor sen ska det "bara städas".... Så mitt mission imorgon är att fylla lådor till bilen som ska hem på fre morgon!!!

Hem ja... Vart är det nu?? Känns som man är rätt rotlös för dagen... Men det vänder väl får vi hoppas....

Har idag pratat med en gammal vän (tillika släkting!) och det var skitkul!!! Hon ska btw bli mamma igen!!! *kul* Så nu när vi drar från stan ska vi ses... (Hon bor här också) *asg* Men det är väl bra att man flyttar så man kan ses eller??? *s*

Så nu ska jag fylla ett par kartonger innan skrotan ska hämtas!! Det vankas pepparkaksbak tror jag minsann!!! =) Ska bara kolla statusen på henne, men det kan nog tänkas att det blir så!! Återkommer med rapport senare! Måste få ner lite i några lådor först!!

Kram

Inga kommentarer: