onsdag 2 december 2009

Kallt!!

Jaaaa, nu kanske, kanske vintern är på intågande, eller??? Gissa om jag hade en lycklig skrota som skulle till dagis idag??? *ler* Hon var vintermunderad från topp till tå idag kan jag säga!! Och hon jublade!!!

Själv jublade jag nog inte lika mycket då jag insåg att jag inte har någon hårfön här hemma... *mutter* Den har ju liksom redan flyttat... Så det var inte lika jublande för mig att gå ut halvblöt i håret kan jag säga... Jaja, så är det!

Idag ska jag först av allt åka och shoppa!!! Sen ska här plockas och förmodligen också slängas lite... Men vi får se. Har redan slängt så mycket att jag faktiskt har lite dåligt samvete... Hursom, det finns att göra!!!

Återkommer i em/kväll!! Ev ska vi till ett par kompisar och tillbringa kvällen m lite pepparkaksbak!! Vi får se hur landet ligger sen!! Hörs sen!

Kram

Inga kommentarer: