tisdag 15 december 2009

Inte såå många knop...

Skrotans dagistur har varit kalas bra!! Hon är jätteglad och som sagt att vara ute i snön ÄR hennes melodi!!! Idag tror jag hon varit ute i minst fem omgångar!!! Så vi har hunnit bygga en snölykta utanför ena köksfönstret!! Hon är såå nöjder!! ;) Glad skrota = glad mamma...

Men sen har det inte blivit så mycket mer gjort idag... Mest legat och degat... Helt tom i kropp och skalle... Har iofs gjort lite ärenden och som skrotan sa; så har vi "hjälpt" tomten lite också!! ;)

Så imorgon hoppas jag att det finns lite mer ork på alla plan... Känns inge bra att inte få något gjort heller... Så är det något jag vill NU så är det lite extra ork... *please* Så förutom det har dagen varit bra tycker jag nog!! Det är (hoppas det kommer bli lättare) lite tufft just nu men, men....

Näe ska nu ta en natt cigg för att sen gå och kojsa. Har nu fått se HK finalen och de båda grabbsen jag tyckte skulle vara i final var också det MEN jag hade önskat den andre som vinnare. Så nu är det roliga slut för denna gången!!! Det kommer förmodligen något nytt snart att följa "slaviskt"... ;) Så natti-natti på er!!

Kram

Inga kommentarer: