torsdag 3 december 2009

Litet avslut...

Skrotans avslutningavgympan är nu klar... Så det närmar sig ett avslut känns det som. Har inte så där bra vibbar om det än iaf... Känns konstigt, men nuär beslutet taget så det är så det får bli. Men fjärilarna är många kan jag säga...

Det kommer kännas tomt på flera sätt, men jag hoppas det även kommer kännas bra på många andra sätt... Det finns ju en anledning till att vi gör detta... Och det är inget vi rår över själva, tyvärr. Men nu är det så och det kommer nog bli bra!!

Skrotan var nöjd med sin avslutning idag! De är så söta!! ;) Och man ser en så ofantlig stor skillnad på deras gympa från ett år sen tills nu!! Attans sicka godingar de är!! Skrotan är inte sådär jätterädd för precis allt längre och det var riktigt roligt att se hennes sätt att "agera" på!!! Kul var det!! Och ja även JAG var med och gjorde lite saker!!! *ler* Detta var nog helt klart den bästa gympan av de tre terminer hon har gått!!

Så nu ska vi mysa oss lite innan hon däckar och jag packar ner sista lådan för idag! Imorgon kör vi en vända till och sen blir det bröllop i helgen för min del!! Och något som är lika så bra: Jag åker själv, inga barn ska vara med!!! *skönt* Och henne lär det INTE gå någon nöd på då hon ska vara med sina älskade morföräldrar!!! ;)


Kram så länge

Inga kommentarer: