lördag 12 december 2009

Fått mycket gjort!!

Tar mig nu en liten paus i allt fejjande! Det kan jag behöva!! Jag har plockat, städat, putsat fönster och hunnit få datorn fixad!! Men skrivaren gick det inge bra med... *suck* Ja, man får väl vara glad för det lilla kanske??? ;)

Har pratat med skrotan idag och hon har det så bra så! Men hon hade ramlat förut och ville (såklart!) ha sin mamma... *godingen* Men jag kommer ju imorgon och då gick det tydligen bra!!

Så nu ska jag röja ur ett rum till innan jag lägger ner för några timmar! Ska in t stan och möta upp min goda vän "lady D"!! Det ska bli skojjsigt! Sen bär det av hem för fortsatt städning... Så har jag tänkt mig en relativt TIDIG sänggång då jag varken har teve eller filmer att kolla på... *ler* Så det kan väl bli bra att få ta igen lite sömn när man inte är helt kry!!!

Sen har jag funderat och hoppas att jag kanske kan få in allt i bilen imorgon... *håller tummar å tår* för isf behöver jag inet hasta ner i veckan som kommer!!! Men vi får se. Jag räknar med en tur till så blir allt annat en BONUS!!!

Ska ta tag i trasan igen!!

Kram så länge

Inga kommentarer: