onsdag 2 december 2009

Mycket trivsam avslutning!

En hel del shopping blev det ju idag!! Men skulle nog ha velat (läs kunnat!) shoppa mer... Men efter att ha hämtat delar av skrotans astma med så rasade kontot en aning... *suck* Men vad gör man inte för dessa små kärlekar!??!!? Måste man så måste man!!

Skrotan fick det hon behövde och jag med så det blir väl bra?? Sen när jag kom hem rensade jag ur sista skåpet. Missade det i helgen... Men det blev en ica kasse mindre att bära på!! Fasiken vad jag slänger saker alltså. Eller samlar på mig för mycket kanske jag ska säga... Ja jag vet inte vilket men mycket blir det...

Så nu har jag fått ner lite i lådor och imorgon ska det fyllas lådor!! För på kvällen ska vi iväg på gympa avslutning!! Så ja just det! Batterierna måste laddas till filmkameran!!! Det ska bli intressant!! Bara inte skrotan blir dålig igen... Hon är inte helt hundra... :(

Kvällen slutade så bra!! Pepparkaksbak med "little J" och lite veggomiddag innan dess!! *mums* Lasagnen var kalas! Och t o m skrotan åt lite, I'm impressed!!!! Thanx "miss J"!! Så nu är skrotan nöjder!! Såklart!!

Så nu ska jag lägga ner lite till i lådor innan jag slår mig ner på vår "fina" säng (läs uppblåsbar madrass...) och drömmer "ljuva drömmar" om röran omkring oss!!! ;)

Kram

Inga kommentarer: