torsdag 10 december 2009

Host, host...

Att det inte kan ge sig någongång.... *suck* Har inte sovit ordentligt på en vecka nu då jag vaknar av att jag hostar... *suck* Trots hostmed... Men utan den hade det förmodligen varit ännu sämre... T o m skrotan säger; "men usch vad du hostar illa mamma...." Ja vad säger man??? Hon är nu på jobbet och längtar tills ikväll!! *wonder why* Då kommer hennes "favvisar" och det ser hon såklart fram emot!!

Idag ska de väl öva vidare inför lucia tågit imorgon kan jag tro!! Det har sjungits julsånger här hemma för full hals!! *härligt* Så redo är hon!! Nu gäller det bara för mig att komma ihåg att låna ett strykjärn så hon slipper vara som ett dragspel i morgon.... Har ju liksom packat ner strykjärnet... Det är inte ens kvar här tror jag... Men, men, det kan väl lösa sig får vi tro!! Ska bara komma ihåg att ringa om det!!

Hade tänkt beställa en tunika från me&I men den är (såklart) redan slut.... *suck* Jaja, men så är det väl när man väntar tills sista sekund... Får väl försöka hitta något annat liknande... *vill ju ha just DEN*

Så nu ska här fixas klart inför dagens göra; möte i stan och sen shopping, sen hem å jobba lite!! Sen ska skrotan hämtas och vi ska käka innan besöket anländer!!! Så det är en full dag kan man säga!! Men mestadels roliga saker! Önskar bara man hade lite mer ork... Men det kommer väl en annan dag det med.... Ha en bra dag så länge!!

Kram

Inga kommentarer: