söndag 27 december 2009

Trött söndag.

Dagen har idag varit mycket seg vill jag påstå! Men det är lite skönt att det är så emellanåt!! Det känns även behövligt nu efter allt som har hänt... Så nu kanske det ska komma att vända?? Eller?? *hoppas, hoppas*

Kan säga att jag saknar redan vårt "hem"... Det känns konstigt och lite "ovisst", men det kanske finns några förklaringar på det som eg inte är så konstiga eller?? Jag hoppas bitarna faller på plats snart!!

Skrotan har igår suttit och pratat om sina kompisar på förra dagiset.. Det var med en tår i ögat på oss båda. Men det måste väl komma ut förr eller senare... Men det gick snabbt över (eller hur säger man?) och jag tycker ändå det är bra att hon pratar om dom vännerna också!! De har ju betytt (och betyder) så mycket för henne, såklart!! När jag sen sa att vi ska ju snart åka och träffa "little A" och se på Disney on Ice med henne så blev hon sååå glad!! Vi kanske ska åka ner så hon kan hälsa på sitt gamla "jobb" där också på fredagen och hon blev genast överlycklig!!!

Så nu i mellan dagarna ska det målas och tas kort och fejjas lite så hon kan skicka iväg!! Nu ligger hon utslagen i fåtöljen och kollar på bompa! Sen ska vi ta en kvällsfika så ska hon strax få hoppa i sängen!! Själv hade jag tänkt kolla på en film men så blir det tydligen inte... :( Jaja, det är väl bara att ta TIO djupa antar jag.... Jaja...

Ska nog ta och gosa med skrotan som inte känns helt hundra.... Återkommer i morgon!

Kram

1 kommentar:

Anneli sa...

Hälsa skrotan så mycket och säg att hon måste bjuda på fika ngn dag!! Kram till er båda. (och mor och far såklart)