onsdag 9 december 2009

Sådärja!!

Då har vi lyckats förena lite nytta med nöje!! Vad gör man inte när tillvaron är lite upp och ner på vänd??? ;) Vi har gått och "fönster-shoppat" så NU ska skrotan skriva ett nytt brev till tomten.... *ler* Så det ska hon väl få göra!!!

Hon är helt slut nu och jag kan förstå henne, hon är rätt ledsen för en sak som tydligen pågår på dagis... Men det är inget jag tänker ta upp här och nu, men förbannad blir jag.... *suck*

Annars är allt bra (så bra det nu kan bli bland alla lådor och tomma rum... Men nu är det inte många dagar kvar här... Känns som jag tidigare skrivit mycket blandat och konstigt... Men så är det ju.

Har fått undan nästan allt utom mina blommor och tavlorna som får hänga kvar tills vi ska packa in dom. Så imorgon åker jag först in t stan i ett ärende för att sen begemig ut på lite shopping och sen hem och bära ner så mycket jag bara orkar i källaren!! Sen är det inte mycket kvar alls. Städningen går ju fort sen när allt liksom är tomt... Så det känns ganska bra!!

Näe, ska fixa lite kvällis nuinnan hon ska sova min lilla skrotis!! Återkommer kanske senare!!

Kram

Inga kommentarer: