söndag 20 december 2009

Sicken pärs...

Det kan man lugnt säga att gårdagen var... Det var känslomässigt jättejobbigt kan jag säga. Men nu så är det gjort. Thanx min vän "ms H"!!! Hur hade jag fixat det utan dej??? DET kan man ju undra...

Väglaget var absolut inte det bästa heller kan jag säga... På morgonen hade vi först snöyra en bit, sen en massa dimma, men sen blev det blötare på vägen och vad händer då tro?? Jo spolarvätskan hade FRUSIT...

Jaja, sent om sider kom vi ner! Fejjade och donade och sen en tur in t stan, men vi var liksom inte på shopping humör någon av oss. Och DET är inte så vanligt heller... Så vi åkte hem och fortsatte och sen bokstavligen FYLLDE suven och drog norrut igen.

Och till en början gick det bra, dvs på E6:an, men sen började det SNÖA och inte på smått vis heller... Efter en stund skulle vi in å käka, det hade vi mer eller mindre "missat" under dagen och det blev skräpmat hela dagen. Så kan det gå ibland! Vi hade snöoväder nästan halva vägen hem... *suck* Så vi var väl hemma (efter att ajg skjutsat hem min goda vän!) vid tjugo över ett i natt... Sen skulle bilen tömmas, och sen fick det bli en Whiskey!!! *mums* DEN satt fint kan jag säga!!! Och en å annan tår föll också... Fasiken, när ska det sluta då??? *gaaahhhh*

Så idag har inte många knop gjorts här, är helt slut på alla plan... Så snart ska jag gå och lägga mig för natten... Skrotan tycker det ska bli mycket mysigt!!!

Skrotan tog ju spruta nr 2 i fredags och guess what?? Hon fick liksom förra gången feber mitt i natten och var febrig under dagen igår igen... Men nu så är det borta!!! Lilla skrotan min... Hon var för rolig när hon skulle ta sprutan... *asg* Hon satte sig på stolen, talade om i vilken arm hon ville ha den och sen när det var klart sa hon bara; meen, det gjorde ju inte ens ont den här gången heller... ;) Så jag som INTE gillar sprutor och stick behöver inte ens vara i närheten när hon tar sina sprutor och det känns heeeelt ok!!!

Säger natti-natti nu jag!!

Kram

Inga kommentarer: