söndag 13 december 2009

Hemma igen da...

Så var denna resa gjord och det kändes kan man säga.... *isch* Men jag hoppas verkligen det blir bra till slut!!! Var uppe och gosade med skrotan och det var sååå mysigt!!! *mammas älskling* Så nuhar jag fått i mig lite mat, fått in allt ur bilen och t o m hunnit duscha och slängt i en tvätt maskin!!! *känns bra* Så nu ska jag dricka ur mitt kaffe i lugn och ro innan jag hänger tvätten och det blir dags för sängen!!!

Kan säga att jag är bra trött nu... Och det blir en blandad dag imorgon... Det kunde ha börjat bättre; jag glämde en väska med "viktiga papper" i stan... *suck och mutter* och sen har jag glömt dagis papprena som vi ska ha imorgon. Bra va?? Eller också inte... *suck* Men å andra sidan skulle DE ha skickat oss ett papper med tider för imorgon men det har inte hittat hit iaf... :( Så det får lösa sig ändå känner jag.

Men nu är skallen så rörig så det finns inte, så man kanske inte ska räkna så mycket med att allt ska klaffa eller??? Men det blir nog bättre kanske?!?! *hoppas, hoppas*

Imorgon blir det "inskolning" för lilla skrotan!! Sen blir det lite ärenden på byn och SEN blir det soffan och pilla lite ludd tror jag!!! Känns så iaf!!! Näe, ska hänga tvätten nu så natti-natti på er!!

Kram

Inga kommentarer: