onsdag 9 december 2009

I found it!!

Gissa om jag blev glad igårkväll när jag letade efter pepparkaksburken!!! Jag hade ju "tappat bort" mitt "bling-bling" jag köpte till bröllopet. Men när jag gick och letade efter kakorna så vad hittade jag då tro??? JO påsen med min nya "bling-bling" ring!!! Ingen märkvärdig sak men jag köpte den för att jag tyckte om den och nu har jag hittat den!! Var helt övertygad i helgen att jag kastat påsen, men så var INTE fallet!!! *känns bra*

Så nu har jag fått ännu en ring i samlingen!! ;) Har gått och tittat på ett halsband en tid som jag gärna skulle vilja ha, men jag ska inte köpa det än. Jag har lite "planer" och fram i vår ska jag unna mig TVÅ saker jag länge velat ha!!! Det kan jag förmodligen då vara värd!!! ;) Parkerar här och återkommer mer om det sen!!!

Så idag var lilla skrotan inte på sitt mest lysande humör... Hon var lite smått arg en stund men det gick iofs rätt snabbt över!!! SÅ det kan inte vara farsarven där inte då hon iaf blir på bra humör snabbt!!! *känns bra* Långsinta barn är INTE att leka med. Och definitivt INTE på morgonen!!! SÅ hon skuttade glatt iväg till jobbet idag!!

Så nu ska jag ringa några samtal, läsa/skicka mejl och sen får jag väl ta tag i lådorna!!! Hörs sen!

Kram

1 kommentar:

zupermom sa...

sa ju att jag var oskyldig... ler...