onsdag 9 december 2009

Helt slut för idag...

Men nu är det max två banankartonger kvar... Känns rätt så bra! Ska bara få tummen ur imorgon em och fixa det. Men på fm ska jag först in t stan i ett ärende för att sen åka på lite SHOPPING!!!! *lääängtar* Även om jag inte är helt kry än... så ska det bli kul!!! Har liksom inte tid att vara okry nu (men har man det någonsin eller??) Men absolut inte nu!!!

Men, men, jag måste ju göra allt som jag måste så vad har man för val?? Typ inga... *suck* Skrotan har varit lite ledsen idag och var supertrött... Det tar nog på henne det här också, men hon är så himla duktig!!! *stolt mamma* Och hon längtar verkligen tills hon ska iväg på nya dagiset!!! Det är lite roligt för infot som skulle skickas ut stämmer inte överrens med verkligeheten... Fått info för "vår" avd men i själva verket har dom ingen för den så vi fick den andra avdelningens info... :) Jaja, vad säger man?? Men det blir nog bra det med!!

Jag hoppas nu bara att allt klaffar som det hittills gjort!! Jag har idag pratat med dom på hennes "nya jobb" och dom vet iaf att vi kommer på måndag och det ligger ett brev där hemma och väntar på oss!! *känns bra* Skrotan längtar verkligen!!

Näe, nu ska jag faktiskt ta mig lite hostmedicin och gå och lägga mig, då det kommer bli en låååång dag imorgon!!! Så natt-natt på er!!

Kram

Inga kommentarer: