fredag 11 december 2009

Sista dagen gjord...

Nu var sista dagis dagen här gjord... Känns mycket konstigt... Många tårar blev det idag kan jag säga och jag var inte den enda... Men nu är det avslutat och skrotan är på väg... När jag hämtade henne grät även barnen... det var inte roligt alls, men så är det.

Och Lucis firandet gick (som vanligt) galant!! De är så underbara de små och jätteduktiga!!! Helt otroligt!!!!

Hon har haft ett underbart dagis och jag vet inte hur vi kommer att få det, men det blir nog bra. Men det kommer finnas ett tomrum iaf.

Så nu ska jag ägna mig åt städ och sen in t stan i lite olika ärenden innan kvällen ska firas lite grann!! *känns ok*

Jag tycker ju som jag tidigare skrivit att hela grejjen känns obekväm (med flytt och allt) men ett nödvändigt ont! Men vi har ju vår förhoppning om att komma tillbaka om senast ett år. Och DET är både något att se fram emot och ett år går ju relativt fort ändå!

Så nu är det bara för mig att börja fixa med det som fixas ska!!! Återkommer senare eller imorgon!!

Kram

Inga kommentarer: