måndag 14 december 2009

Fått undan lite till!

Efter lite mutter och gruff så har jag fått upp lite mer kläder!! Känns bra!! Även om det skulle vara skönt med liiite fler garderober va?!?!?! Men, men... Skrotan somnade rätt så direkt kan man säga. Det har nog varit lite "pirr" där idag kan jag tro... ;) Så imorgon tar vi nya tag!!

Det snöar och är så härligt!! Alldeles vitt överallt!! Det började i princip snöa direkt när jag kommit hem igår kväll och har hållit på sen dess!! Iofs bara smått men det är vitt och INTE grönt iaf!!! ;) Skrotan är såå lycklig!!! Härligt är det! Så nu kanske lite julkänsla kan infinna sig!!!

Ikväll har jag fått se på TEVE!!! ;) Inget speciellt men bara att man KAN!!!! *asg* Snacka om att man är "bortskämd".... *s* Jaja, så kan det gå! Har även fått ta reda på en maskin jag tvättade igrå och har tvättat ytterligare två idag... *pust* Det tar ju liksom aldrig slut... :( Men nu så ska jag inte göra mycket mer för idag utan försöka sooova!!! Natti-natti!!!

Kram

Inga kommentarer: