lördag 5 december 2009

Inget bröllop.... :(

Hade ju tänkt spendera denna helg med världens bästa "MsJ" m fl... Men fick tänka om imorse vid 20 över 6 imorse... Det gick bara inte.. Att sitta i bilen i ca 4 timmar enkel väg i detta tillstånd var ingen hit kan jag säga... *suck* Har blivit rejält förkyld, men har försökt förträngt att det var som det är... Men nu kunde jag inte göra nåt åt det... Jag blir så förbannad... Jag har fejjat och donat för att få ihop det för att kunna komma med i helgen och så slutar det såhär... *suck* Men, men, vad ska man göra åt det... *mutter*

Jag har bara legat hela dagen och tänker så fortsätta då det är vad jag mäktar med... *mutter igen* Men summa sumarum kanske det inte är såå himla konstigt med tanke på den senaste tiden... Jag har väl börjat kunna andas och det är väl då det kommer...

Näe, nu ska jag lägga mig ner igen... Återkommer när jag har ork...

Kram

Inga kommentarer: