fredag 4 december 2009

Nu så...

Då var vi snart på väg igen da... Fy vad trött jag är på att åka fram å tebakers hela tiden... Är rätt så trött kan jag säga. Men snart så... Även om det känns som en evighet så är det väl ändå inte så...

Så nu ska jag packa in skrotan och alla lådorna i bilen och köra iväg. Jag kan ju bara gissa vart vi ska äta idag.... *suck* Men vad gör man itne för sina små kärlekar??

Ska bli spännande vilka vi kan tänkas mötas på denna resa... ;) Sist (förra helgen) träffade vi på skrotans f d dagiskompis mamma på McD!!! Snacka om att stöta på folk överallt hela tiden eller vad säger du "lady D"?? *asg* När vi parkerade sa jag bara till skrotan, men är det inte "little M's" bil här?? Och hon kände också igen den. Och mycket riktigt så var det den!! Men lilleman var hemma med övriga familjen då mamma "F" varit på "egen helg"!! Men det var kul!

Så vi får väl se!!

Kram så länge!!

Inga kommentarer: