måndag 14 december 2009

Det var det de!

Första inskolningsdagen över... Jamen, jag hoppas jag kan lämna henne själv imorgon. Hon fixar ju det!! Hon vill ju inte ha mig där heller. Men vi får väl se!! Vi gillar iaf vår nya "fröken" både jag och skrotan och det är väl en bra början?? *känns bra*

Idag har jag inte orkat med mycket kan jag säga... *suck* Men det kanske vänder nu eller?? *hoppas, hoppas* Hostar inte riktigt lika jobbigt så kanske???

Imorgon ska skrotan käka frulle på sitt jobb och sen så måste vi iväg och posta lite olika saker... Det närmar sig ju jul va?!?!?! Sen ska vi även skicka iväg bröllopspresenten som jag tyvärr inte fick tillfälle att lämna personligen då jag låg däckad.... :( Men, men, så är det.

Så imorgon ska vi väl var liiite mer aktiva... Idag blev det "bara" pepparkaksbak och ett prinsess pepparkakshus som (hör å häpna) ff sitter ihop!! Vi får väl se imorgon när skrotan ska garnera hur det kan se ut... ;) Men det blir nog bra!!!

Ska ligga och KOLLA TEVE ikväll!!! *me like* Sen ska jag nog sova då vi ska upp tidigt imorgon!!! Ha en bra kväll!!


Kram

Inga kommentarer: