söndag 6 december 2009

Trötter...

Är ff superkass... Men, det går väl över... Borde ha legat under täcket hela dagen men så bidde det inte... :( Men det är en ny dag imorgon med en massa att göra. Hoppas bara man orkar...

Skrotan ska ha sista veckan på dagis... Känns vemodigt kan jag säga... Men, men, nu är det så. Jag undrar hur det kommer gå jag... Men, men, nu är det så som sagt.

Borde ha lagt mej för länge sen, men NU är jag snart på väg... Skulle ha hunnit mer men inte orkat. Skrotan har fått pyssla lite, thanx mormor!! Hon hittade en julpyssel grej så em/kvällen var "räddad"!!! Helst hade hon velat åka och leka med sin polers, men det gick inte med ögon och näsa som bara rinner. Men vi hade en supermysig kväll!!!

Så nu ska tänderna få sig en omgång sen kommer jag krama kudden ganska hårt!!!! Imorgon åker vi igen...

Kram

Inga kommentarer: