onsdag 9 december 2009

Håller schemat!

Så känns det för dagen iaf!!! Men det hinner förmodligen hända mer än... ;) Så nu ska jag inte göra så mycket mer för idag iaf.

Skrotan fick för sig att "vara vaken heeeela natten"... Jaja, sure babe!!! Det tog kanske tre minuter innan hon var väck. *stackarn* ;) Jag fattar inte varför det helt plöstligt ska vara "jobbigt" att sova? Kan det vara så?? Det har iaf jag aldrig fattat.... *ler* Men jag skulle helt klart behöva mer sömn... De sista månaderna har det inte blivit alltför mycket av den varan, tyvärr... Kanske kommer det snart en period med riktig sömn?? *hoppas*

Imorgon när skrotan gått till "jobbet" blir det packa av, förhoppningsvis det allra sista!! Det ekar trist och värre lär det bli... :( Men det är skönt när det är klart.


Jag blev så sugen på en pepparkaka förut men skrotan kanske har packat ner dom. Burken är BORTA... *suck* Hon har packat som en "besatt" här idag så vem vet??? Kan ju gärna inte väcka henne och fråga... ;)

Näe, ska ta och tvätta av mig och lägga mig tror jag, klockan ringer ju snart...

Kram

Inga kommentarer: