måndag 28 december 2009

Hockey kväll!

Tyvärr gick det väl inte såå bra för oss i den första utomhusmatchen... *mutter* Men man kan ju inte vinna allt heller... Men vi kommer igen, var så säkra!!! ;)

Börjar inse att denna förändring vi gjort kanske tar mer än det ger... Men jag får försöka hålla modet uppe ett tag till... Skrotan trivs även om verkligheten kommer ikapp henne med så känner jag att det här är något vi måste göra och det kommer förhoppningsvis gå fort och vi kan återvända sen!!!! *hoppas, hoppas*

Jag är så förvånad över tystnaden sen det senaste påhoppet och det oroar mig och gnager enormt... När ska nästa smäll komma?? Hur hårt kommer det att ta??

Skrotan mår mycket bra nu iaf och det är det viktigaste, såklart. Hoppas bara jag står pall, för om jag inte gör det, hur går det då för henne?? Näe, nu ska jag inte tänka så!! Det blir nog bra, som sagt något bra ska komma ur detta också!!!!

Imorgon blir det skridskoåkning vid min gamla gymnasieskola! Det var ju inte igår man åkte skridskor där då... ;) Det är kallt ute nu, termometern närmar sig minus 20 så vi får hoppas det stiger en del tills imorgon!! *håller tummarna* Men det är ju så nära så vi får väl göra flera korta turer och åka hem och äta och dricka varmt emellanåt!! Det löser sig säkert!!

Ska nu lägga mig på soffan och bara njuta av tystnaden... Saknar det lite...

Kram

Inga kommentarer: