fredag 25 december 2009

Mera snö!!

Så var denna julen snart över!!! *thanks for that* Jag gillar inte denna helgen eg men den har gått i år igen!!! Känns bra!

Så nu längtar jag tills helgen är slut och det blir lite mer "normalt" igen!!

Skrotan är supernöjd med julen kan man nog säga!! *mammas älskling* Hon har fått så mycket fint, kul och braiga saker!!! Men imorgon ska vi försöka komma iväg ut på nån aktivitet större delen av dagen!! Det har snöat och snöar för fullt så vi får se när vi vaknar vad det kan bli för nåt!! Hon har redan (innan hon lade sig) bestämt hur dagen ska se ut imorgon... ;) Men vi får se hur det blir!!!

Så här har det slappats heeela dagen *skönt* och det var nog behövligt tror jag... Hade en tanke på lite utgång ikväll men vi blåste av det båda två, då ingen var direkt sugen på att begge sig någonstans utanför soffan... *s* Men det lär bli en annan gång kan jag tro!! ;) Så nu ska jag "packa ihop" för idag och gå och lägga mig tror jag!! Skrotan vill nog iväg fort imorgon!! ;) Så jag säger natti-natti nu!

Kram

Inga kommentarer: