torsdag 3 december 2009

Nu får det räcka!

För idag... Är inte helt hundra, men det kommer en ny dag imorgon!! Skrotan har haft en film-mys kväll och hon bara är världens bästaste!!! ;) Nu sover hon (ja sen en stund tillbaks såklart!) så gott så gott min lilla.... Så nu ska även jag snart gå och sova... Det blir en lååång dag imorgon (igen) men SEN blir det en trivsam helg minsann!!!

Så nu har jag fått med (tror jag iaf) allt jag behöver inför helgen... Hoppas bara inte jag glömmer nåt... DET är ju inte så bra va?? ;) Det är ju en nackdel med att vara på flera ställen va?? Skillnad hade ju såklart varit om det inte varit några avstånd, men det är ju det nu va...

Hoppas bara vi får strålande solsken och en massa minusgrader på lördag!!! DET hoppas vi på!!

Nu ska jag släcka ner och läsa en bra bok!! Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: