fredag 18 december 2009

Nedräkningen har börjat...

Snart, inte många timmar kvar så ska man åka och ta ett tillfälligt, men dock farväl.... Känns sådär, kommer bli känslosamt... Men tack å lov är "ms H" med och det känns bara bra!!!

Vi ska göra stan lite innan hemfärd också och det känns bra!! Så det kommer nog bli en bra dag! Sorglig men bra!!!

Idag har det blivit en städdag och fixar dag!!

Var (hör å häpna!) till läkaren idag och lungorna såg ok ut... Men jag fick "nya" direktiv så det inte blir som sist!! *känns bra* Men jag blev lite "lack" på en sak... *bhaaa* Ringde upp i morse för att få en "akuttid" och får till svar; "Återkom kl 8 på måndag morgon för du är inte LISTAD hos oss".... Men hallå????? 1; Jag är sjuk IDAG!!, 2; Jag har precis flyttat hit, har inte hunnit (läs tänkt på) att åka till vårdcentralen och fylla i ett jäkla papper.... Behöver jag säga att det slutade med att jag fick en tid IDAG??? *suck* Jaja....

Så nu ska jag ta lilla skrotan med mig och gå och sova!! Ska upp TIIIIIDIGT imorgon!! Hämtar "ms H" alldeles för tidigt.... ;)

Kram

Inga kommentarer: