måndag 21 december 2009

Glögg...

Det bidde det ikväll iaf! Trivsamt, med en goood pizza på det!! Massa pladder med männskor från "förr" och det var ju trivsamt!! Dagen har gått i ett kan man säga... *phu* Var rätt sliten (har förmodligen inte återhämtat mig än.... :( ) när jag skulle iväg ikväll, men det gick!

Började dagen med lämning på dagis, sen möte. Och ja, jag tror jag parkerar här innan jag säger nåt jag ångrar... *suck* Sen var det att åka fram å tillbaka och sen swiiiisch så var det kvällen... Men nu har jag hängt en maskin och ska faktiskt inte göra en liten skitsak mer fr idag!! *skönt* Ska bara borsta tanden och läsa min braiga bok!!! ;)

Imorgon ska det (förhoppningsvis) inte bli sååå himla hektiskt iaf. Men vem vet??? ;) Ska ju till "ms H" på julkul!!!

Skrotan har haft en höjdar dag på jobbet idag!! Och "little L" stod å väntade, åväntade, å väntade på att hon skulle komma!! Sen blev det fullt "röj" på dom båda!!! *känns bra* Och direkt efter "jobbet" bar det av till "nya" killen för lite mer lek.... ;) Hon trivs den lilla kan man säga!!


Så nu säger jag natti innan jag däckar över tangenterna.... *gäääsp*

Kram

Inga kommentarer: