fredag 18 december 2009

Äntligen fredag!

Jisses vart har denna vecka tagit vägen?? Den har bara liksom "swiiischat" fram tycker jag... Vi har väl iofs fått en del gjort, men den har ändå gått oerhört fort. Så kanske detta kommande år kommer gå om ännu mer fortare??? Vem vet? ;) I morse var man inte kaxig... Dryga 15 minus ute, man har nästan glömt av hur det känns när det blir så här kallt måste jag säga... ;) Men ändå mysigt med soliga (dock kalla) och vita dagar!!! Det har iaf inte vi blivit bortskämda med under hösten, så det känns bra!!

Skrotan var å lekte en stund med "little E" igår em/kväll och det gillades kan jag säga!! ;) Det känns så bra att skrotan känner så många barn i sin ålder runt omkring sig då vi nu har flyttat! Så den delen känns väldigt bra tycker jag!! Sen känner ju jag dom i min ålder som har barn i olika åldrar men som ändå "passar in" på skrotan och det underlättar ju enormt iom flytten.

Så idag var det återigen lätta steg som tog henne till sitt jobb! Känns så bra tycker jag!! Hoppas det håller i sig!!!

Näe, nu ska jag fixa lite här, för snart säger det bara vips och så ska jag hämta lilla skrotis igen!! ;)

Kram

Inga kommentarer: