torsdag 3 december 2009

Så mycket nu..

Attans vad man samlar på sig... Idag har jag haft beslutsångest kan jag säga... Slänga eller spara... Det är väl det största valet jag står inför idag... ;) Men slängandet slår faktiskt lite högre då jag är trött på lådor, trött på att packa... Men jag kommer förmodligen att ångra mig sen..

Man borde ha en inprogrammerad rensning vartannat år eller så då jag har upptäckt att jag har saker jag inte trodde... Men så är det väl. Men nu känner jag att jag faktiskt har koll på VAD jag har, hör och häpna!!

Men snart tar jag en "riktig" paus då skrotan ska ha gympa avslutning!!! Har eg inte så väldigt mycket kvar att packa, det är mer att det ska samlas ihop i kartonger... Och jag som gärna vill ha allt på "rätt plats" har så svårt för att blanda saker i samma lådor... Ilands problem JAA jag vet!!! Men så är det! Men det lär lösa sig!!

Ikväll ska skrotan få se på film HEEELA kvällen, Ja jag vet att jag är en "dålig mamma" som tänker sätta henne framför datorn, men vi måste få iordning!! Så så får det bli!!!

Näe, nu ska jag fixa lite till innan det blir dags för gympa!!

Kram

Inga kommentarer: