tisdag 1 december 2009

Hemma igen eller?

Vart nu det kan vara... =( Känns inte riktigt hemma någonstans just nu... Men det ordnar väl säkert upp sig får jag hoppas!! Skrotan är inte bekväm i att komma till stan just nu. Eller det är själva förflyttelsen som är "jobbig" för henne nu... Det är inte så roligt. Men jag hoppas även det ordnar upp sig!!

Det blir en tidig kväll för oss idag iaf... Helt slut känner vi oss båda och jag väntar bara i princip på att tvättmaskinen ska bli klar! Skrotans dagis ytterkläder ligger däri just nu. Och de behövde VERKLIGEN en uppfråschning kan jag säga... ;) Men smutsiga barn är väl lyckliga barn va??? Herregud, jag undrar vad ungen gör på sitt "jobb" eg... *ler* Byxorna stod av sig själva... *s* Men så ska det väl vara!! Imorgon lär det bli overallen för första gången här nere i år!! Känns bra!!

Så nu ska jag gå och fixa lite kvällsmat innan vi hoppar i sängen... Det ska bli en kul dag imorgon!! SHOPPING!!!! Ska ju på bröllop till helgen och måste komplettera till min klänning!!! ;) Så jag hoppas att jag kommer hitta det jag behöver!!! *håller tummen*

Så jag kommer antagligen rapportera resultatet imorgon!! Det är nämligen enda dagen jag har möjlighet att göra detta på...

Kram

Inga kommentarer: