lördag 12 december 2009

Tack för ikväll!!!

Idag har här fejjats och donats... *pust* Men ikväll bar det av mot stan och en mycket trivsam kväll med bl a "lady D"!!! Jag är såå glad att det blev så!!! Det skulle bli EN öl... Ja, jag vet... Men det blev någon mer men ack så trivsamt!!! Jag saknade min lilla skrota när man såg "little A" men samtidigt vet jag hur bra hon har det hos "mommo" å "moffa" så varför inte passa på att bara vara för en stund??? Jag har iaf inte dåligt samvete för det!! Det blev en senare hemkomst än beräknat MEN det tar man när man har trevligt, eller?? ;)

Ska nu snart gå och sova då jag blev nerbjuden till 106:an på lucia morgon!!! Det känns som en god idé tycker jag!!! ;)

Imorgon blir det "åka" av kan jag säga... Börjar med att packa bilen på det mesta för att sen städa av det sista och sen köra norrut till min lilla skrota!!! Hon är förmodligen och kollar Lucia med "mommo" och sin lilla vän "little E" och hennes mamma!! Tycker det känns så bra att skrotan har såpass många vänner redan (ens innan vi flyttat "på riktigt")!! Sen väntar "inskolning" på dagis på måndag... Ska bli "spännande" och se hur det blir. Tror inte det behövs så vidare mycket inskolning där jag... ;) När skrotan började dagis då hon var precis ett år och en vecka så var jag med första dagen och sen var mormor med då jag gick i skolan och redan dag 2 så fick mormor sitta för sig själv och läsa tidning och sen fick hon gå hem.... *asg* Så jag tvivlar på att det kommer uppstå något knepigt när hon nu t o m är FRYA år äldre.... Men det finns väl en anledning förmodligen för att ha inskolning, då en del behöver mer tid och en del behöver mindre tid för nya saker, så är det ju!!

Men nu ska jag iaf gå och sova då det återigen kommer bli en lååång dag imorgon!!! Natti-natti!!
Kram

Inga kommentarer: