tisdag 8 december 2009

Dags igen!

Idag är det tänkt att jag ska ta ett STORT tag i packeriet och inte såsa bort dagen.... Med att bl a sitta här... ;) Ser faktiskt slutet på "bedrövelsen"... Och det känns hur bra som helst!!! Saknar en goc vän ialltihopa, men det är väl som det är...

Skrotan fickgjort sina lussekatter igår så nu har vi "bara" pepparkakshuset kvar att fixa! Men det får bli nästa helg... Innan denna vecka är över finns INGEN som helst möjlighet till detta... Så SÅ får det bli!!

Fattar inte hur jag har hunnit/orkat baka och dona samtidigit som det ska packas och fixas... Men på något sätt har det gått. Och det känns bra för då har iaf inte skrotan blivit "lidande" av allt flackande!!! Och det är nummer ETT för mig iaf!!!

I helgen så ringde hon en kompis och bjöd in på en pysselkväll!!! Så det ska vi också hinna med innan julen kommer! Det ser även jag fram emot då det inte blev nåt av som vitänkt med en annan kompis... Så hon tycker det känns ok iaf den lilla!

Så idag ska vi packa ner allt pyssel hon har (blir förmodligen en hel flyttkartong...) och sen ska kläderna (ytterkläderna som jag "förträngt"....) och sen är det inte mycket kvar!!! *känns oerhört bra!* Så så får det bli!!

Men kl 15 ska vi på "vernissage"!!!! Skrotan längtar!!! ;) Faktiskt jag med!!!

Härs senare så får vi se vad som blivit gjort (och kanske inte...). "Ms J" kommer med fler lådor om en stund också!!

Kram

Inga kommentarer: