torsdag 10 december 2009

Nu så!!

Shoppingen gick super, hade gärna kunnat shoppa mer, men man ska släpa omrking på allt nu ju.... *suck* Så näe tack, det fick bli det det blev!!! Rätt nöjder ändå tack!! ;)

Sen var det fullt ös!! När jag hämtade lilla skrotan skulle vi förbi hos en kompis till henne och låna ett strykjärn och "little A" ville såå gärna att skrotan skulle stanna för hon hade lääängtat så. Sagt och gjort jag lämnade henne där och tog strykjärnet och gick hemmåt! Hämtade skrotan senare (då hade hon hunnit få sin lusseskjorta slät och fin också!) och de var alldeles saliga de små liven!!! *härligt*

Sen hem och strax därefter ringer det på dörren och min käre kusse kommer med en maaaassssaaaa musik till min dator!!!! *yeeeaaas* Nu ska här laddas Ipod för fulla muggar!!! *asg* Thanx!!! När han kom skulle vi precis åka och hämta pizza! Vi har en hel del mat kvar i frysen, men inget att LAGA det i.... *asg* Jaja, tur att det finns pizza.... =) Skrotan var supernöjd!!!

Sen laddades det musik, vi bar ner grejjor i källaren, käkade mat, pratade och plockade och donade så nu så ska jag faktiskt "bara" diska och sen gå och sova!!! Det är ju lucia på skrotans "jobb" imorgon!!!! Så natti-natti allesammans!!

Kram

Inga kommentarer: