fredag 2 oktober 2009

Vem orkar??

Dagen fotsatte och var inget vidare.... Fick ett tfn samtal som jag gärna hade varit utan.... Men nu jäklars får det vara nog!!! LÅT skrotan vara!!!! Det gör så ont i mig att jag bara vill skrika... Men vad hjälper det??? Vårt samhälle bryr sig inte ett dugg om barnen, herregud det är fruktansvärt. Vart ska allt sluta??? Jag vill inte att hon ska behöva vara med om mer.... Nu får det vara nog!!! Parkerar här innna jag kokar över....

Skrotan har blivit rejält snorig... Hon somnade när hon lade sig för att få nässpray... Mitt i fredags godiset och filmen! Men nu har hon hämtat sig lite och ser klart filmen!! Vad slår en ny barbie film??? =) Så kommer snart pizzan hon beställt också!!! Sen blir det mer mys innan vi båda (förmodligen) slocknar...

Jag fattar inte men hela denna vecka har varit hemsk... Trött, tröttare, vi... Men nu hoppas jag på nya krafter under helgen så vi är lite piggare nästa vecka!!!

Ska nu gå och duka fram "fredags-delikatessen" och mysa med min lilla kärlek!!!

Kram

Inga kommentarer: