söndag 4 oktober 2009

Så där ja!

Har haft en bra dag med min lilla skrota!! Hon är lite bättre, dock inte helt kry, men "jobb" blir det för henne imorgon OM hon inte försämras under natten!!! *håller tummarna* Själv ska jag på ett möte som kanske inte hade varit så kul för henne att gå på, men vi får se hur natten blir först!

Idag har hon varit seg, inte undra på då hela förra veckan gick i trötthetstecken samt att förra helgen var väldigt turbulent för henne. Dock INTE bara tråkiga saker!!! Men tyvärr en del som tog ofantligt mycket av henne... Resten av den helgen gick ju i det glada tecknet!! =)) *tackålov* Sen började ju denna helg med genomförkylning för henne, så jag förstår att hon var trötter idag. Hon är ju så extremt beroende av att få sina timmars sömn den lilla... Men den tror jag hon tog ikapp lite av inatt!!! =)) *me like*

Så vi har inte gjort annat än pysslat heela dagen, myst med film och kanelbullar (Jaa, det är ju faktiskt kanel bullens dag!!) och bara massa god mat!!! Sen bestämde skrotan sig för att vi prompt var tvugna och åka och handla frukten hon ska ha med till jobbet på onsdag (de får ju inte bjuda på glass barnen längre... *gahhh*) och det kunde INTE väntas med att inhandlas... Jaja, har man en bestämd och målmedveten tjej är det väl bara att "hänga på" då eller???

Så vi har mest myst oss och haft det lugnt!!! Men hon saknar en liten person som lyser med sin frånvaro den lilla.... *blir arg, men tycker synd om skrotan* Summa sumarum så har dagen varit bra!! Så nu *hör å häpna* ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa en bra bok då allt är fixat inför morgondagen!!! Så natti-natti!!!

Kram

Inga kommentarer: