fredag 30 oktober 2009

Jaha, så var det fredag igen da...

Dagen hade kunnat vara mycket bättre... Men nu är det som det är och jag måste väl (som vanligt) "gilla läget"... Känns tungt och förjäkligt, men, men...

Så ikväll blir det mys med skrotan och som vanligt är det väl "det vanliga" som står på hennes lista!! =)) Skulle ju ha åkt t affären igår kväll efter vårt besök, men tappade liksom ork/lusten för allt. Vilket resulterar i att det får bli idag, trots tidsbristen... Men nu är det så!

Har fått gjort en del idag, men har ff mycket kvar att göra... Orken infinner sig inte heller... MEN det löser sig väl hoppas jag!! Snart kommer ju skrotan hem och då löser sig mycket av bara det!!! Jag har ju min lilla kärlek!!!! =) =)

Thanx till alla mina/våra vänner för ert stora stöd!!! Ni är grymma!!!! *kramar om*

Kram

Inga kommentarer: