tisdag 13 oktober 2009

I dag blev jag arg...

Dagen som sådan är inte mycket att orda om.... Förkylningen gör sig hela tiden påmind och så har den tydligen bestämt sig för att göra.... =(

Men i em när jag skulle hämta skrotan så hade de precis kommit in och en "bunt ungar hade gått hem samtidigt och inom TIO minuter så hade skrotan tagit av sig mitt i hallen och gått på toan. Hon sitter där när jag kommer in. Så hon blir klar och vi ska packa ihop oss och gå hem, och DÅ upptäcker jag att skrotans skaljacka är BORTA..... Men jag fattar inte.... *suck* Ja, jag kan bara hoppas att den kommer fram imorgon annars...... *är apförbannad*

Näe, ska dricka lite te och hoppas förkylningen försvinner och sen gå och sova tror jag (om jag orkar.... Är såååå arg....) då det är en dag imorgon med....

Kram

Inga kommentarer: