söndag 4 oktober 2009

Sicken blås natt...

Vaknade flera gånger avatt jag trodde fönstren skulle flyga iväg.... *isch* Det är så typiskt va?? När man KAN få sova så är det alltid något annat som stör.... *suck* Skrotan har sovit mycket bättre inatt än i går!! Men hon är inte helt kry, men kanske, kanske kan hon gå på "jobbet" imorgon så hon slipper följa med mig på ett möte innan lunch... *håller tummarna*

Idag ska vi bara vara, plocka och fixa lite. Känns bra! Det känns även som om vädret "tillåter" det!! Men man vet aldrig vad som kan hända under dagen!!

Fick igår även best almenackan!! Jag är som vanligt alltid ute i sista stund om den. Men lyckades hitta några bra kort på skrotan som jag tyckte passade... =)) Det är så svårt att välja kan jag tycka, men det gick ganska snabbt ändå! Och skrotan var med och godkände det hela... Men jag satt verkligen och funderade på hur många vi skulle köpa i år... Men nu har jag som sagt bestämt mig och det är beställt, betalt och klart!! Känns bra!!

Nu tror jag att det snart är dags för lite speltid med skrotan, hon bestämde igår vad vi skulle spela och när... *ler* Så det är nog bara att plocka fram spelen om vi ska orka hinna allt!! =)

Återkommer senare!

Kram

Inga kommentarer: