söndag 11 oktober 2009

Bra dag!!

Vaknade och var "oförskämt" pigg!!! Helt underbart. Men klockan går så snabbt på helgen... Fattar inte det... Men så är det. Så efter vår lååånga sena frukost stack skrotan till "littleA" på lek i ett par timmar. Jag kastade mig hem för att städa. Sen hämtade jag skrotan för vi skulle få lite gäster som skulle gratta henne! Så nu är det ÄNTLIGEN över för denna gång!!! *phu*

Efter att våra gäster gått var det bara att fixa middag! Fick en idé från i fredags av min goda vän!! *thanx "mrs A"!* Och det blev gott!! T o m skrotan smaskade och tyckte det var super!! Och bara en sån sak va??? =))

Sen när vi precis ätit klart ringer det på dörren och där står min käre "cus", tillika b-vakt för kvällen!! Så han får lite mat i magen han också! Sen fixar jag mig iordning för att bli upphämtad för en tur t stan och ett biobesök!!! Bra film, trevligt sällskap! Vad mer kan man begära??? *ler*

Så nu har jag fått skrotan i säng, packat hennes väska för morgondagen och ska bara lite till innan jag däckar!!! Börjar känna mig sliten efter igår nu...

Så håller jag alla tummar och tår inför imorgon fm!!!! *hoppas, hoppas, hoppas*

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mrs A hann inte ge dig hela receptet men du verkar ha grejat det ändå. Visst var filmen bra? Hoppas att din väntan för i morgon inte är förgäves även om jag kanske misstycker på både gott och ont. Kram på dig och positiv energi på väg!!!!

min skrota och jag sa...

Jappsi, det blev kalasgott!! Det gick liksom hem överallt!! *ler* Det blir nog bra i slutändan ska du se!! /Kram