fredag 30 oktober 2009

Mysigt!!

Det har jag och skrotan haft i em/kväll!!! Hon skuttade runt i affären och var skitglad då en polers från "jobbet" även var där och skuttade omrking! Så handlingen gick "som en dans"! De två hade jätteskoj!!! =)

Sen bar det hemmåt för middag och fredagsmys!!! Har även fått tvätta ALLA ytterkläder!!! *yeeeeaaas!* DET känns skönt!!! Så nu hänger det fullt över badkaret... Och innan idag hann jag tvätta upp hennes "haloween" klänning hon ska ha imorgon på "festen"!! Gissa om hon var lycklig??? Hon ska vara prinsessa och inget annat! Punkt slut! *ler* Så jag blev inte vidare ledsen över det, då sparade jag dom pengarna på en dräkt!!! =)

Så nu håller jag på att packar porslin... =( Så nu har jag iaf snart kommit ikapp med lite (av ALLT som jag missat under min mindre braiga dag...) och det känns aldrig fel!!!

Fick ett ganska bra besked idag, tror jag, så det känns lättare. Känns som en del stenar faller ner medans andra tynger ner än mer. Men då kanske det blir jämvikt??? =)

Ska fotsätta lite till innan jag tar kväller!!!

Kram

Inga kommentarer: