fredag 23 oktober 2009

Det var det de!

Så fick jag äntligen kommit iväg ju och jag börjar känna att nu vänder det nog... Så nu är det väl bara att vänta på resultatet!!

Har inte gjort så himla många knop, men lyckades få iordning tills våra gäster kom! Så barnen bakade pizza och smaskade i sig!! "Little E" han hann knappt innan för dörren när han utbrast; men var är pizzan jag är uuuurhungrig.... *asg* Så det blev snabba bandage kan jag säga!! =) Men de fick sin pizza!! Och när de var klara närmade sig vår mat att också bli klar!! Och ungarna lekte/käkade fredagsmys/kollade film så vi fick *hör å häpna* sitta ner och avnjuta middagen i LUGN OCH RO!!! Ja, tyvärr (tyvärr säger jag i detta sammanhang bara för jag inte vill "inse" att det faktiskt är så det är...) är jag benägen att hålla med "lady D" att de håller ju på att bli stora.... De små trollungarna.... =))

"Little A" och "lady D" kom aldrig förbi *synd* men så är det ibland.... Men vi klarade oss rätt ok ändå!! =) Så när vi blev ensamma så säger skrotan; "Åhh, mamma va kul jag har haft idag, men nutror jag du får slänga mig i duschen för nu orkar jag snart inte vara uppe längre...." =) Smittar det av sig vad man säger till ungarna eller???? *asg*

Jaja, hon är för godis min lilla!!! =)

Sen kom ett "annat" besök en stund, men jag är inte hlet kry så jag orkade inte med det så länge... Så nu ska jag faktiskt gå å nana!! Lååång dag imorgon!!

Kram

Inga kommentarer: