måndag 5 oktober 2009

Förkylningen bara kom som en , jaa vad då??

Suck, vad kan man göra?? Men det är väl inte så konstigt egentligen då skrotan inte har varit helt kry... Men när jag vaknade imorse var det ena halvan av snoken och halsen som var onda..... *trist* Men under em så flög det över mig ordentligt så nu är det ont i snoken och halsen.... Men "jämnvikt" blev det iaf....

Jaja, mötet idag innan lunch gick kalas bra!! Mycket bättre än jag vågat hoppas på!!! Och sen var jag på lunch med bästaste "lady D"!!!! Det var som alltid mycket trivsamt även om vi kanske inte pratade om de roligaste sakerna.... Thanx för att du finns för oss!!!!!!

Sen under em/kvällen skulle jag få hjälp att fixa min dator, men som vanligt finns inte tiden och jag kokar snart över.... Säger bara EN sak: PILLA INTE MED SAKERNA OM DU INTE KAN FIXA DET!!!..... *suck* Så nu sitter jag här med en halvtaskig dator... Eller datorn är bra MEN inte programmen.... Jaja, inte är jag något datageni (har heller aldrig påstått detta...) men jag får försöka lösa det ändå.... Har inte tid med det men vad kan jag göra??? Parkera här innan jag går i taket....

Ska nu ta ahnd om min kära skrota som ff är halv kass och mår sådär.... Helgen kommer väl i antågande och det gör henne inte mindre fräschare..... *stackarn* Men jag ska ringa runt och kolla upp en hel del saker i veckan så får vi se vad vi kan göra....

Återkommer imorgon med ett (förhoppningsvis!!!) piggare inlägg!!!

Kram

Inga kommentarer: