onsdag 21 oktober 2009

Så där ja!

Eftermiddagen med skrotan har varit underbar!! Vi har pysslat/målat/stämplat och klippt o klistrat!! Hon verkligen gillar sånt den lilla!! =)) Så det har varit hur mysigt som helst!!! Och är hon lycklig så är ju jag lycklig!! Såklart!!

Men gisses, kvällen bara rasslade förbi i en väldig hast! Och när vi skulle kolla kläderna för morgondagen (ja, dom lägger vi iordning kvällen före då jag väljer mina fighter och definitivt på morgonen!!) så slog det mig, ahhh, fotografering på "jobbet" för skrotan imorgon. Och hon ville (såklart) ha den senaste klänningen från Me&I och tillhörande tights!! Såklart, såklart hon ska det!! =)) Så nu återstar bara "fläteriet" imorgon... Men vi har en "deal" min lilla skrota och jag! *s* Så vi får väl se bara om hon kommer ihåg det imorgon... *s*

Så nu ska jag faktiskt inte göra så mycket mer än att bara vara resten av kvällen!! Det som ska göras är gjort och det känns så skönt!!! Så imorgon ska här kollas lådor!! =)))

Kram

Inga kommentarer: