torsdag 1 oktober 2009

Ganska så bra!

Helt bra kan det ju inte bli över en natt va?? Men dagen har blivit ganska så bra tycker jag... Har smällt mötet, klurat på lite saker (dock inte helt färdigklurat!), trevlig tid på stan, hämtat hem en lycklig skrota, bra gympa för henne och sist men inte minst, börjar "få liv i" den saknade lappisen.... =))) DET är värt att vänta på kan jag säga!! Så vi får väl se hur lång tid det tar för min "support" att få sparkat igång den ordentligt.... =( Jaja, man kan inte få allt här i världen, eller??

Har idag även fått tummen ur och anmäla mig till bröllopet jag ska på i december!!! Alltså fatta; fyra bröllop på mindre än ett år??? Vad har hänt under året??? *asg* Kul ska det iaf bli!! Ser verkligen fram emot detta!!!

Sen har vi skrotans "problem"... Den resan tycks vara oändlig... *stackarn* Och som sagt inget finns som jag kan göra.... *sliter på mammahjärtat* Men jag tänker INTE ge upp!! Tänker kämpa för HENNES rättigheter till en bra barndom och en bra start i livet TROTS allt.... Skrotan, mamma ÄLSKAR dig!!!!!!

Ikväll sa hon bara rakt ut; "Åhh mamma vad jag är lycklig som har dej och du måste vara överlycklig att ha en sån tjej som mig"..... *goding* Blir man glad eller blir man glad då??? =)))

Så nu ska jag fixa lite innan sängen kallar!!! Har ju en hektiskt vecka framför mig!!! *pust* Men man kan ju alltid hoppas att det är värt varenda minut i slutändan!!!! =)))

Kram

Inga kommentarer: