söndag 18 oktober 2009

Nu så!

Har fått rensat i mina garderober!! Bara en kvar... *phu* Det borde göras oftare, men nu är fallet inte så... Jag har verkligen RENSAT... Inte tänkt EN gång att kanske så kan jag ha det sen... Nån annan gång... Utan verkligen RENSAT! Så nu är det lite tomt... =)) Eller inte. Men några plagg "fattas" dock för mig!!! *SANT*

Skrotan har haft en bra mycket bättre dag idag! Hon har varit harmonisk och vi har haft det jättebra!! *skönt* Hon har nog börjat "landa" lite i vår lite kaotiska vardag... *stackars* Men vi pratar mycket om allt så det känns någonstans som hon är på väg tillbaks till sitt goa, glada jag!! DET mina vänner känns helt enormt!!! Så en del beslut man fattar kanske är dom rätta ändå?? Eller??

Jag har nu tagit ett beslut och jag vet ännu inte hur det kommer bli. Bra eller dåligt? Men ett beslut är det iaf! Men än så länge så parkerar jag här!! *skönt*

Kommer ha en hektisk tid framför oss (som om det vore nåt nytt då eller??) men det blir nog bra (tänker jag som vanligt då ra) i slutändan!!!

Jag måste även hinna med att ta reda på om ytterliggare en sak ang skrotan verkligen gått rätt tillväga... *suck* Men jag har inget annat val!!!

Nu ska jag bara fixa det sista inför imorgon och sen ska spikmattan få sig en "omgång"! Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: