onsdag 14 oktober 2009

Bra dag!

Trots att skrotan är sjuker så har dagen varit bra!! Vi har myst heela dagen och det är inte fel!! Hon har mindre feber i em än i morse, men dock lite feber än. Tyvärr... Så det blir ingen gympa (och absolut ingen handboll idag...) imorgon och det gillar hon inte!! Men det är ju som det är.

Vi har läst en hel del idag, och hon har plockat i sitt rum emellan att vi vilat oss. Så till slut ville hon göra hederliga negerbollar. Så det fick det ju bli! Just nu sitter hon med middagen framför bompa och jag väntar på att hon ska bli klar så vi får göra "kvällsbestyren" innan hon vill se "halv åtta hos mig". Hon fullkomligen älskar det programmet. Eller ja ALLA program som innehåller matlagning är hon såld på!! Så hennes framtis kanske blir som både mammas å "bobo's"??? *yeas* Men det är ju långt kvar dit!

Så dagen har överlag varit bra kan jag tycka!! *känns bra* Något som känns mindre bra är ju att JACKAN INTE KOMMIT ÅTER..... *suck* Jag kan inte fatta hur föräldrar till barnens dagiskompisar kan med att göra så!?!?!?!?! Helt obegripligt enl mig!! Vad fasiken, ska barnen gå till dagis nakna då eller??? Så man kan tydligen inte ens lita på att barnen har kvar sina kläder på em som dom kom dit i på morgonen. Och det värsta jag tycker är att det nu försvunnit ett par galon byxor (endast använda EN gång) och detta strax innan semestern, och nu på mindre än en vecka TVÅ par fingervantar (inga stora grejor kan tyckas, men dock) och en skaljacka på MINDRE än en VECKA!!!!! Skrotan är lite ledsen över sina fingervantar då de ena var ett par svarta med Kitty på och de andra randiga i härliga färger som hon omsrgsfullt valt helt själv... Och jag har kollat i affärerna (vad gäller vantarna) och de är slut.... Jackan är förmodligen svår att få tag i nu också (då det var stor åtgång på dom när de kom...) och nu har skrotan helt plötsligt ingen regn jacka..... Hur kul är det då???? Näe, lägger ner denna diskussionen då jag blir arg/ledsen/besviken på VUXNA MÄNNISKOR!!!!

Ska nu fixa klart skrotan!!

Kram

Inga kommentarer: