tisdag 27 oktober 2009

Lång dag!

Så kan nog dagen sammanfattas.... *phu* Mår inte helt hundra ska väl tilläggas... Det var tungt att åka idag. Det är så mycket som "rivs upp" och jag önskar vår tillvaro vore enklare....

Vi har iaf haft en mycket bra vistelse!! Och jag har börjat "vänja" mig till att det beslut som tagits är det bästa för stunden, även om det i många saker bär emot... Men känslan som infann sig nu i dagarna som gått kändes det lugnt.... MEN jag är fortfarande lite kluven, det måste tilläggas....

Jaja, skrotan har haft det super *surprise* och det väger väldigt tungt!!! Vi får försöka ta det som det kommer! Jag önskar bara att jag piggnade i någongång... När märker man om penicillinet har hjälpt eg?? Men å andra sidan kommer det väl ta ett tag då jag gått så så länge kanske??? Ja, jag vet inte, men jag hoppas jag är helt på benen snart!!!

Har väldigt mycket att ta igen resten av veckan då skrotan haft studiedagar och jag har inte gjort nytta för fem öre i TVÅ dagar... Men det behövde jag nog också å andra sidan!!! =)) Har fått vilat mig rejält och det hjälper väl till att bli bättre kan jag tro?!?!?! =)

Men nu ska jag faktiskt inte göra mer idag utan försöka sova!! Så nu sätter jag punkt för idag! Och imorgon bär det av till doktorn med skrotan och hennes vaccination...

Kram

Inga kommentarer: