söndag 18 oktober 2009

Hemsk natt...

Det har inte varit någon rolig natt inte... Men det blir nog bra får vi hoppas!! Skrotan har även hon sovit som en kratta. Men jag kan inte sätta fingret på vad det är... Hoppas det var tillfälligt...

Gårkvällen var bra och när vi blev ensamma så var hon superduper trött den lilla skrotan! Hon somnade nog innan hon lade huvet på kudden!! =)) Det är ju ett bra tecken på att man är trötter va?? *ler* Hon var helt slut när "little A" hade gått hem! Så det fick bli en snabb sväng genom duschen (för att få bort allt guld glitter!!) innan hon hoppade i pj;n och kom i säng! Men efter någon timme började hon skruva på sig... Själv var det mååånga tankar men jag vet ändå inte riktigt på vad eg... Sen när man precis höll på att somna så tvärvaknade jag och satte mig upp... Näe, det var ingen bra natt i natt... Hoppas det blir bättre i kväll!!

Nu har vi precis gått upp och sitter och myser oss i soffan! Snövit rullar vidare i dvd:n, gissa om skrotan gillar den filmen??? =)) Allt med prinsessor och barbie är helt rätt för dagen!!! *ler* Så nu väntar hon på att det ska bli januari så hon kan köpa sig "Aladdin".... Då har hon ju snart ALLA prinsessorna!!! Ja, man kan väl hoppas att det går över så småningom!!!

Idag ska vi röja lite och hinna med en tur till lek stället i närheten med "little A", skrotan sa direkt när hon vaknade; "Mamma, när ska vi åka och leka"? samtidigt som ögonen knappt var öppna på henne... *s* Men det blir nog bra det kan jag tro!!

Så nu skajag ta och mysa vidare lite innan frukosten ska fram!!

Kram

Inga kommentarer: