lördag 31 oktober 2009

Bra dag!

Har idag lyckats skaka av mig ledsamheterna och vi har haft en MYCKET bra dag!!! =) *känns bra* Jag behöver all positiv energi som finns och tänker "suga åt mig" då det erbjuds!!!

Skrotan vaknade som sagt inatt och var okry, men efter att duktigt tagit de mediciner hon behövde och vi hade vilat igen så blev hon bara bättre och bättre!! Så vi kunde (eller hon snarare!) gå på kalaset!!! Hon var överlycklig!!! =) =)

Så jag har en glad "skit" som snusar så gott bredvid mig nu!!! =) Så nu håller jag bara tummen att hon inte blir dålig i natt igen...

Imorgon ska det packas lite mer. skrotan har redan "satt upp schemat" för imorgon! *phu* Ibland är det tur att ha "mini gestapo" här hemma.... Men hon är den bästa!!

Så nu blir det lite film mys.... Så jag säger natt-natt nu!!

Kram

Inga kommentarer: