torsdag 8 oktober 2009

Kallt...

Idag har jag frutit hela dagen... *brrr* Förmodligen min förkylning som hjälper till... Skrotan har heller inte blivit bättre, får hoppas hon inte blir sämre igen iaf!! *håller tummar å tår* Så idag har inte mycket blivit gjort, men det ligger ju kvar tills det blir gjort...

Har funderat på vad som ska bli till middag, men det blir något klart ur frysen eller skrotans favorit "avioli" då hon har sin gympa i kväll. Vi får se vad hon väljer!! Själv har jag bestämt mig (då jag ändå är förkyld och inget smakar) för att dricka min mat i några dagar, så mitt val är rätt så enkelt... =))

Jag undrar, gjorde ju i somras en sån "rensning" av kroppen och fattar inte, men mitt kaffedrickande har sjunkit, idag (och nu är det ju lååångt efter lunch) har jag knappt fått i mig tre koppar.... Vilket jag normalt (eller innan sommaren då) gjort innan vi gått iväg... Det smakar heller inte sååå gott som innan. Bra för min kropp iaf, men väldigt konstigt tycker jag. Ska ta en sån där kul till bara min förkylning lossnat. Den gjorde gott på många sätt tycker jag!!

Det är så skönt för idag har jag inte så många "måsten" utan jag ska bara lägga ett brev på lådan (äntligen!!!) som jag väntat på, så får jag ta igen allt jag skulle göra imorgon!! Det löser sig. Sen finns det tid i kväll när skrotan somnat, vilket jag tippar på att hon gör rätt snabbt idag!! =))

Ska ta och fixa lite nu innan hon ska hämtas hem för sitt gympa pass!!

Kram

Inga kommentarer: