tisdag 20 oktober 2009

Snurrig dag...

Det är så mycket att stå i nu... *phu* Samtidigt som vi inte är vare sig riktigt krya eller mår särkilt bra... Men det blir snart bättre!!!! *I just know*

Skrotan har lekt med sin allr bästaste "little A" idag och vi fikade och de lekte!!! T o m jag och "lady D" kunde sitta i lugn och ro!!! =)) *nice* Kommer sakna detta, men det kommer ju åter igen!!!

Har haft en enormt påfrestande em mentalt med olika telefonsamtal... Det kommer (om det går...) bli en jobbig tid, men jag tänker inte sluta kämpa för min lilla skrota!!!! Så på något vis hoppas jag det blir bra i slutändan!!!!

Jag är så tacksam över våra vänner!! Finns inte ord för det... *thanx* Men som sagt det kommer bli bättre!!! Nu ska jag (som vanligt va??? *s*) "bara" fixa lite innan kudden kallar....

Kram

Inga kommentarer: